<
Winkelwagen Geen producten
Veilig en vertrouwd shoppen met webshop keurmerk
veilig en vertrouwd betalen met uw eigen bank
Veilig en vertrouwd achteraf betalen met Afterpay
Veilig en vertrouwd betalen met Paypal
Veilig en vertrowd betalen met Bancontact
Veilig en vertrouwd je VVV cadeaubon inwisselen

Veilig en vertrouwd betalen met Belfius
Veilig en vertrouwd betalen met KBC/CBC bank
 Veilig en vertrouwd betalen met Paysafecard
 
 
 

Aankoop annuleren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen een ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie algemene voorwaarden)

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel  dat de cnsument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 

 

 

U heeft een klacht over onze product of dienstverlening?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@koopjesgadgets.nl 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 


| Meer

Registreer je als klant en spaar voor 10% korting!

 

* = prijzen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop software webshop
We gebruiken cookies om de inhoud van de site en advertenties voor jou passend te maken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie met onze partners over het gebruik van onze site voor adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die je aan hen hebt verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van je gebruik van hun services.